fien

USEIN KYSYTTYÄ

Julkaisemme useimmin kysyttyjä kysymyksiä asiakkaidemme huolenaiheista. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla: info@scandinaviangoods.fi.

 

Kysymys 1: Mikä on ero skandinaavisten tuotteiden ja muiden, ei-skandinaavisten tuotteiden välillä?

Vastaus 1: Tähän kysymykseen on helppo vastata:

  • Alkuperä: Skandinavia (Historia – Luonto – Kulttuuri)
  • Ainutlaatuinen maku ja korkealaatuinen tuotanto, jossa käytetään vain ympäristöystävällisiä tuotantomateriaaleja
  • Alkuperäisyys ja ainutlaatuisuus sekä skandinaavinen muotoilu
  • Kaikki osoitteessa Scandinavian Goods tarjolla olevat tuotteet ovat kaikkien EU-laatustandardien ja ympäristönormien mukaisia
  • Suosio ja kuuluisuus kaikkialla maailmassa

 

Kysymys 2: Kuinka turvallista verkko-ostaminen osoitteesta Scandinavian Goods on?

Vastaus 2: Voitte olla varmoja, että ostosten tekeminen verkkokaupastamme on täysin turvallista. Verkkokauppa Scandinavian Goods noudattaa sisäisiä turvallisuussääntöjä, jotka on kehitetty erityisesti meidän yrityksellemme.  Käytämme salauskoodia sekä Secure Socket Layer (SSL) -protokollaa, joiden tarkoituksena on varmistaa oston aikana annettujen henkilötietojen turvallisuus. Tietoja luottokorteista käsittelee vain rahoituslaitos täysin turvallisen yhteyden kautta. Kun tilauksesi ja maksusi on suoritettu, kaikki maksutiedot salataan, eikä niitä voida käyttää uudelleen.

 

Kysymys 3: Vaaditaanko rekisteröintiä verkkosivustolla www.scandinaviangoods.fi myös kertaostoissa?

Vastaus 3: Se ei ole pakollista. Voit tehdä ostoksen ja antaa vain seuraavat tiedot: vastaanottajan täydellinen nimi, postiosoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Täyttä rekisteröintiä edellytetään säännöllisiltä asiakkailtamme verkkokaupassa www.scandinaviangoods.fi ja erikoistarjousten kohdalla (kampanjat, tietyt tavara-alennukset, uutuudet jne.).

 

Kysymys 4: Kuinka verkkokaupasta Scandinavian Goods tilataan?

Vastaus 4:

  • Valitse haluamasi luokka ja tuote. Valitse sitten määrä ja tarvittaessa tuotevaihtoehto. Napsauta "Osta"-painiketta, jolloin tuote lisätään automaattisesti ostoskoriisi.
  • Sivun oikeassa yläkulmassa näet ostoskorisi kokonaishinnan. Jos haluat nähdä ostoskorin sisällön, napsauta ostoskorikuvaketta.
  • Jos haluat muuttaa tuotteiden määrää korissa, anna tuotteiden määrä ja napsauta "Päivitä" -painiketta. Jos haluat tyhjentää kokonaan korin sisällön, napsauta "Tyhjennä ostoskori" -painiketta.
  • Kun olet tarkistanut korin sisällön, tee tilauksesi napsauttamalla "Jatka"-painiketta.
  • Aloita tilaus syöttämällä oma täydellinen nimi, postiosoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.  Kun tämä on tehty, valitse toimitusvaihtoehto ja maksutapa.
  • Ennen kuin napsautat Vahvista tilaus -painiketta, varmista, että tietosi ovat oikein.
  • Tilauksen teon viimeisessä vaiheessa eli kun maksat tilauksesi, saat tilausvahvistuksen ja tilausnumeron ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

 

Kysymys 5: Mitä maksutapoja Scandinavian Goods -verkkokauppa hyväksyy?

Vastaus 5: Tarjoamme ostoksillesi useita maksuvaihtoehtoja:

  • PayPal   
  • MobilePay
  • Laskupalvelu
  • Pankki- ja luottokorttimaksut
  • Kaikkien suomalaisten pankkien tilisiirrot
  • Maksupalvelu (vain Suomessa asuville asiakkaille)

 

Kysymys 6: Koituuko minulle lisäkustannuksia (veroja, tulleja tms.) Scandinavian Goods -verkkokaupassa mainittujen hintojen lisäksi?

Vastaus 6.1. Euroopan unioniin (EU) kuuluvat maat. Sinun ei tarvitse maksaa lisämaksuja tai veroja. Kaikki verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron (sis. ALV). Tilaukseen lisätään vain postikulut.

Vastaus 6.2. Euroopan unionin (EU) ulkopuoliset maat. Kaikki verkkokaupassa ilmoitetut hinnat ovat ilman arvonlisäveroa (ALV 0). Kun tilaus on vastaanotettu, ostaja maksaa tullimaksun verovapaan oston rajan ylittävältä osalta. Suosittelemme, että otat yhteyttä oman maasi tulliviranomaisiin ja tutustut tullimaksujen perimiseen.

 

Kysymys 7: Kuinka lasken toimituskustannukset?

Vastaus 7: Toimituskustannukset on ilmoitettu "Toimitustiedot" -sivulla tai ne lasketaan automaattisesti tilauksen alkuvaiheessa kohdemaan valitsemisen jälkeen.

 

Kysymys 8: Kuinka kauan tilausta käsitellään ja toimitetaan?

Vastaus 8: Tilauksesi käsitellään ja lähetetään toimituspalveluun 24 tunnin kuluessa maksun vastaanottamisesta. Toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Lisätietoja toimitusajasta sekä kustannuksista löydät täältä.

 

Kysymys 9: Voinko vaihtaa tuotteita tai saada rahat takaisin Scandinavian Goods -verkkokaupasta?

Vastaus 9: Luonnollisesti. Jos olet tyytymätön ostokseesi ja se on edelleen myyntikuntoinen, voit aina palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Jos aiot käyttää palautusoikeutta, sinun on maksettava kaikki toimituskustannukset (paitsi jos sait rikkoutuneen tuotteen tai tuotteen, jossa on valmistusvirhe). Huomaa, että elintarvikkeita ei voi palauttaa eikä niitä hyvitetä lukuun ottamatta tuotteita, jotka ovat vahingoittuneet toimituksen aikana.

 

Kysymys 10: Mitä teen, jos tilaukseni toimitetaan vahingoittuneena?

Vastaus 10: Tarkastelemme tässä kahta tapausta:

  • Jos paketissa on ulkoisia vaurioita, sinun on välittömästi tehtävä toimitusreklamaatio ja kieltäydyttävä vastaanottamasta toimitusta. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluun seuraavaan sähköpostiosoitteeseen: info@scandinaviangoods.fi ja ilmoita meille tapahtuneesta. Tämän jälkeen lähetämme sinulle välittömästi uuden tuotteen vahingoittuneen tilalle tai maksamme täyden hyvityksen tavaroiden hinnasta ja toimituskustannuksista.
  • Jos pakkauksessa ei ole näkyviä vahinkoja, myyjä ottaa täyden vastuun tilauksen vahingosta. Se tarkoittaa, että sinulla on oikeus saada täysi korvaus (tavaroiden ja toimituksen kokonaiskustannusten palautus) tai uusi toimitus samasta tavarasta meidän (myyjän) kustannuksella.

 

Kysymys 11: Onko toimittaminen omaan maahani mahdollista?

Vastaus 11: Tarjoamme tavaroiden toimitusta yli 220 maahan. Voit tarkistaa asian tilausta aloitettaessa tai rekisteröityessäsi verkkosivuillemme.

 

Kysymys 12: Mitä tapahtuu, jos en ole kotona tilauksen toimituksen saapuessa?

Vastaus 12: Jos et olisikaan kotona tilauksen saapuessa, älä huoli, lähettipalvelun kuriiri ilmoittaa sinulle vastaanottamatta jääneestä toimituksesta. Sinua pyydetään ottamaan yhteyttä lähettipalveluun ja sopia toimitukselle sinulle sopivan uuden päivämäärän ja kellonajan.

 

Kysymys 13: Minulla on EU-maahan rekisteröity yritys, jolla on voimassa oleva alv-numero. Miten voin maksaa tilaukseni ilman arvonlisäveroa?

Vastaus 13: Jos olet jonkin Euroopan unionin jäsenmaassa rekisteröidyn yrityksen omistaja, tehdessäsi ostoksen Scandinavian Goods -verkkokaupasta sovelletaan automaattisesti 0 %:n arvonlisäveroa tavaroiden toimittamisen yhteydessä EU:n alueelle. Tätä varten sinun on annettava yrityksesi nimi ja arvonlisäverotunnuksesi, kun rekisteröidyt sivuillemme.

 

Kysymys 14: Antaako Scandinavian Goods -verkkokaupan alennusta yhdistetystä toimituksesta?

Vastaus 14: Annamme luonnollisesti kaikille asiakkaillemme alennusta toimitusten yhdistämisestä (mitä enemmän ostat, sitä halvempi lähetys - säästö jopa 99,9 %)

 

Kysymys 15: Voinko peruuttaa tilaukseni?

Vastaus 15: Kyllä, voit peruuttaa tilauksesi edellyttäen, että tilausta ei ole vielä viety eteenpäin. Peruutuksen hinta on 2,50 euroa. Summa vähennetään tilaussummasta.

 

Kysymys 16: Jos en ole saanut tilausta ja se lähetettiin takaisin, voinko saada rahat takaisin?

Vastaus 16: Jos tilaus palautetaan ostajan aiheuttaman syyn vuoksi eli jos toimitusosoite on annettu väärin, ostajaa ei ole tavoitettu tai muita tavaroiden vastaanottamiseksi tarvittavia toimenpiteitä ei ole tehty, myyjä katsoo ostajan kieltäytyneen tilaamastaan tavarasta. Jos tilauksesta kieltäydytään, myyjä palauttaa tavaran ja toimituksen hinnan ostajalle, mutta vähentää myyjän kustannukset tilauksen palauttamisesta ja käsittelystä, yhteensä 50,00 euroa.